canparem2 Oğlumun bir yaşına girmesine 1 hafta kaldı halâ geçmedi sağ gözündeki tıkanıklık, doktor 1 yaşındamln sonra kendi geçmez ameliyat olması lazım dedi, 1 yaşında geçen var mi acaba z
Lina2023 canparem2 geçen instagramda görmüştüm bi kaç aylık bebeğe göz pınarına doğru masajla açıyorlardı ne kadar doğru bilmiyorum
mervebegum canparem2 benim kızımda da vardı masaj yaptırmadı ama her emzirmeye aldığım da masaj yapardım ve damla kullanmıştık gün içinde de oluşan çapakları kaynatılmış ılık su ile siliyordum
annemioldumbensimdi_ canparem2 biraz geç kalmışsınız sanki benim hızımda da vardı doğduğu günden beri doktora götürdüm masaj yap geçmezse ameliyat dedi hergün masaj yaptım ağladı durmadı ama yine de yaptım 3 aylıkken geçti çok şükür keşke durmasa da masaj yapsaydınız yine de
canparem2 mervebegum bizim kaç kere öyle enfeksiyon oldu kaç kere damla kullandık hatırlamıyorum, çünkü tıkanıklık devam ettiği sürece enfeksiyona açık olurmuş bu da gözü kötü etkiliyor
annemioldumbensimdi_ Selenuyar göz pınarlarına işaret parmağımla baskı uyguluyordum doktor ağlasın demişti yoksa işe yaramaz demişti iyice bastırıyordum zaten iltihap çıkıyordu ben bastırınca bi tane de göz damlası yazmıştı doktor ama onu pek kullanmadım sağlık ocağına tobrased diye bi damla var onu yazdırıp kullandım iyi geldi Masajı hergün yaptım bu arada bazen günde bi kere bazen 2