⬜ 23 yaşıma dönmek isterdim, çünkü eşimle ozamanlar en güzel zamanlarımızdı, hem de gerçekten çok farklı bir enerji varmış, üst üste iki gün uyumadan çok rahat ertesi günü edebiliyorduk bile, ozaman evlenseydik 25′imizde oğlumuz olsaydı da ona yetişecek enerjim olurdu belki bu yaşıma gelene kadar ikinciyi yapardık da çoktan 🥺😯