mervebu1ut Merhaba hanımlar. Emzirme dönemindeyim ve aşırı adet sancısı çekiyorum. Bebeğim sürekli emdiği için ağır ağrı kesiciler kullanamıyorum. Benim gibi olan var mı nasıl bu ağrıyla başa çıkıyorsunuz? Hastaneye gitsem serum veya iğne yaparlar mı ?
starwomen mervebu1ut serum takıyorlar. Parol oluyor ama damar yoluyla olduğu için etkisini gösteriyor
Minmini Acil bir müdahale yapar mı bilmiyorum ama magnezyum takviyesi alabilirsiniz yine doktora danışın tabii önce