Sevde_Defne Merhaba arkadaşlar 16 Kasım adet tarihimdi 20 Kasım da da spirali taktırdım.. Bugün ayın 26 sı hala akıntım lekeli ve kasık ağrılarım var.. Bu normal midir.. Hadi adet biraz uzadı belki ama.. Kasık ağrısı spiral den midir..
Deletedmom302 Sevde_Defne benim kasik ağrım bir ay sürdü ,vücut uyum sağlıyor normal ama üç aydan sonra kanaman ve ağrın devam ederse doktora gozukmen gerekiyor