edafmo Belinayy80 tam yoğurt olmuyor köyü ayran kivami gibi oluyor ama ne gereği var ki anne sütünü yoğurt yapmaya
kasimonbes [silindi] sütü çok fazlaydı bir günde 90 günlük süt çıkıyordu yapmış yani 😂 baya da güzel olmuş yiyenler öyle dedi ben yemedim 😂
[silindi] kasimonbes abooo onun anne sutu oldugunu bile bile yemislermi asdafagsh🤣valla ben kendi sutumun tadina bile bakamam midem kalk gidelim dedi suan🤢
kasimonbes [silindi] ısıtıyorsun ya herhalde tadı geçiyor 😁 benim sütüm gelmediği için bilemiyorum tadını 😁
benoyleuygungordum_ kasimonbes tadı şekerli su gibi. Ama yediklerimiz etkiliyor. Yine de anne sütü olan bir şeyi asla yemezdim herhalde 😂 kendi sütüm olsa bile dhdnd
kasimonbes benoyleuygungordum_ muhtemelen bende ☺️ ama işte günde 90 günlük süt üretince insan değerlendirmek istiyor benimde aklıma farklı alternatifler gelirdi herhalde 😁