Gamzeeeeee16 Ddmdd bebeklerin vücuduna oranla başı zaten sıcak olur korkma canım çok normal bir durum bizimde aynıydı sordum normalmiş bizde artı olarak terlemede vardı
aysuuyenihayat Ddmdd 3 ay 12 günlüğüz bizim de aynı canım hatta hep ateşi mi var diye ölçerdik 😂 ama normalmiş merak etme
Hiilyuss Ddmdd en cok kafayı haraket ettirdikleri içinmiş. En soguk da eller ayaklar olurmus kan dolaşımı en son oraya gittiği için
Ucansupurge Ddmdd sık sık ağlıyorsa ondandir bende cok panik olmuştum doktora sordum aglayan bebeğin kafasi sicak olur normal demisti
Ddmdd aysuuyenihayat önceden yoktu da bir haftadır var kafası demi saçlı kısımları hep kulak.arkası ense üstü bıngıldak çevresi hep.ateşli bazen. Soğuk ya sizinde öylemi