aman-aman Merhaba 2ay 22 günlük bebeğim var ve gece 02:35de uyudu 7de kalktı emdi onun haricinde kalkmadı kesintisiz 5 buçuk saat uyuması normal mi?
Gamzeeeeee16 aman-aman sarılık riski artık kalmamış gibi birşey am yinede rüya öğünü yapmanı öneririm sütünün azalmaması için zamanla süt azalıyor bir iki kereden birşey olmaz deme fark ediyor gerçekten
Melike-emirasaf aman-aman evet uyuyabilir bu aylarda zaten acıkınca kendisi kalkar ama kalkmazsada 6 saati aşmayın besleyin
kralicee1903 Benimki 3 aylık olacak neredeyse gece uykusu yeni oturmaya başladı 10 da yatıyor 3.30 4 gibi kalkıyor sonra bide 6.30 gibi kalkıyor başka uyumuyoruz bence normal büyüdükçe uyku oturuyor