Oğlum 6,5 aylık. 2 gündür ne gece uykusu var ne gündüz. İştahı da hiç yok. Sürekli ağlıyor. Diş etlerinin ön kısmında dişleri gözüküyor ama damak kısmında yok. Sanırım dişleri geliyor ondan böyle. Tetagil maalesef kesmedi ağrısını. O kadar ağlıyor ki gözlerinden yaşlar geliyor artık. Dün calpol verdim ilk defa o bile işe yaramadı. Jel kullanmak istemiyorum. Aranızda başka bir şey kullanıp ağrıyı hafifleten var mı