naynini 16ozlem_trkoglu ben de baby Vac var 👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻 aşırı güzel 😊 bir de otribebe aldım, yanımda taşımak için. Ne olur ne olmaz, her zaman süpürge bulamayız 🤷🏻♀️
Meri-Mel 16ozlem_trkoglu Biz de otribebe kullanıyorduk doktor önerisi ile baby Vac aldım memnunum kızım 10 aylık olucak yarın ☺️
Aslan2103 Ben chicconunkimi almistim baya kullandim onu memnundum ama ucunu surekli degistirmek gerekiyo o zamanda maaliyetli oluyor. O yuzden we babynin aldim onunki silikon uclu oda iyi