Merhabalar bebeğim 6.5 aylık 1.5 aydır ek gıda başladık çoğu şeyi tattırmıştım bi sıkıntı olmadı. Bu son 1 hafta içerisinde önce gece gözleri şişti acile gittik alerji olabilir dedi ama ben farklı birşey vermemiştim ceviz olabilir dedim kestim 2 gün sorna tekrar şiş damla vermişti doktor kullandık2 saat içinde geçti zaten tekrar gece uykusunda oldu. Bi kaç gün geçti bu gece bu kez üst dudak şişmesi oldu.
Bu durumu yaşayan var mı acaba ne olabilir siz ne Yaptınız