Bebeğim 3 buçuk aylık, kışı bilemem daha ama şu an oda sıcaklığı 28 derecede ve ben penye tulum içinde zıbın, üstünde incecik müslin bir örtü ile yatırıyorum. Kendisi gece örtüyü atıyor, göğsünden sıcaklığını kontrol ediyorum. 30 derece iken şort ve kısa kollu yatırırdım ve derece düşüp kolları soğumaya başlayınca sırtı terlemesine rağmen tuluma geçtim, gece kalktığında da alt üst uzun takım yada tulumu değiştiriyorum terini kusmuğunu. 28 yüksek bir derece gibi gelse de ben de uzun kolluya geçtim hatta yorgan çıkaracağım, çünkü evimizde anlayamadığım bir esinti cereyan var ve üşüyorum. Doktoru da kendine göre giydir bir tık kalını olabilir dedi diye buna güvenerek hareket ediyorum, terlemesi genetik de olabilir çünkü babası ve ben de sular seller gibi terliyoruz afedersiniz, bizim alezsiz yatakta yattığımız görülmedi:) ufaklığa da müslin zıbın giydiriyorum yada müslin alez kullanıyorum yatağında:)