Bugün 6 ay aşımızı olduk gece 4de kızım kusarak uyandı bir anda istifar etti bnde uyku sersemi ne olduğunu anlayamadım ilk defa bu kadar çok kustu aradan bi 10dk geçti tekrar emzirdim yine kustu acaba aşıdan dolayımı yoksa midesinimi üşütmüş aşıdan gelirken hava serindi biraz esiyordu ama uzun kollu takım giydirmiştim üşümesin diye yinede tedirgin oldum ateşi yok sizlerdede oldumu bu durumlar kaçgünde geçti