Kaderklcege Merhana hanımlar doğum yapalı 3.ay bitti. Göğüs hassasiyeti tam toparladı acımıyo derken İlk emzirme esnasında olan göğüs hassasiyeti tekrarladı. Sizde de oldu mi acaba
Kaderklcege neolmusyaani Hayır sadece uçları hassas. Ilk emzirmede uclar cok acır ya. En başa döndü sanki ilk defa bebek emziriyorum gibi. 4 aydir emziriyorum halbuki