Kızlar merhaba oğlum 37 günlük öyle kolik gibi her gün olan aşırı bi gaz sorunumuz yok günden güne değişiyor. bazı günler sıkıntı yaşıyoruz o zaman çok ağlıyor uyumuyor ıkınıyor sürekli alttan gaz çıkarmaya çalışıyor yapamıyor masajla vs çıkarttırıyoruz ama bazen ne yapsak da yapamıyor o yüzden bi gaz damlası kullanayım diyorum genellikle biogaiga (tam olarak gaz damlası değilmiş bağırsak düzenleyiciymiş ama işe yaradığını söylüyorlar), sap simplex ve nurse harveys bunları öneriyorlar. Biogaiga ve sap simplexi aynı anda kullananlar da varmış ama ilk etapta birini denesem bize yeter diye düşünüyorum, yetmezse ikinciyi alırım. Sizce ilk olarak hangisini almalıyım kullananlar memnuniyetlerini yazarsa çok sevinirim