Eyocan15 ben ilk oglumu alistirirken tuvalete oturtmak yerine kucagimda tutuyordum(sırtı bana dönük) daha 24 aylik olmamisti. Anneme anlattim aparat aldi annem cocuk tuvaletten korktu , ciş ciş demez oldu. Sıkmadım , 2 yasina girdi ertesi gun asıya gittik eve gelince annecim buyudun artik beze bay bay diyelim bak aşıların bile bitti dedim. Biz o gun bezi cikarttik 24 subatta millet bana kış günü yapma etme dedi. Dinledimmi hayır 😂 pişmanmıyım yine hayır 😂 hic unutmam pazartesi birakti bezi çarsamba disari ciktik cisim geldi dedi 😂 kostur kostur eve geldik sıkı tut kacmasın cisin demistim😂 aylarca hem kakayi hem çişi kucagimda yaptirdim. Bi gun bi baktim klozete kendi tırmanip oturmus.. ilk oğlum hic zorlamadi.. ama ikinci doğan oglum daha şimdiden canavar gibi bişey evde işemedigi köşe kalmayacak gibi 😂 hayırlısı bakalim daha 2 yasina 11 ay felan var yazin deniycem basima gelecekleri gorecem 🤣