Merhaba, bende daha henüz yeni yaşadım… benim tecrübelerimi de size aktarmak isterim inşallah faydasını görürsünüz, ben soğan karanfil denedim başucuna koydum ulaşamayacağı yere yani, odaya buhar koydum hem odanın havasızlıpını ve nemini dengelemesi için, doktora gitmiştim beyaz akıntılı iken burnu, bize sadece ağıza damla olacak bir ilaç verdi her akşam yatmadan önce zyrtec diye bir damla, doktordan ayrı aldığım da eczanelerden, burada ki tecrübeli annelerden yorumlardan toparlayarak aldığım ise; nazalnem sprey önermişti bir annemiz, eczanede ki arkadaşım ise bana spreyden daha çok nazalnem damlasını verdi vazelin gibi kıvamı, ayrı kullandığım ise cold-mix yatmadan önce iki yakasına birer ve yattığı yere birer damla koydum, buhar yaptığım suyuna da birer damla koydum, her terlediğinde üstünü değiştirdim uyku falan hiç önemi yoktu artık, her akşam yatmadan önce banyoyu daha önceden çok sıcağa açıp buhar yapıyordum onu getirmeden önce kapatıyordum suratına pıt pıt vurduğumda burnu aktı, bir de ıhlamur kaynattım bir çay bardağı kadar deniliyordu ama ben yine de çok olmamakla birlikte 3-4 çay kaşığı içirdim, fizyolojik serumu da ilk başta denedim onu çok araştırdım benim bebeğim çok ağlıyordu dayanamıyorum bir YouTube da gördüm burun çekme aparatlar var ya e bebekte bile var nefesinizle çekiyorsunuz hani mesela fizyolojik serumu çok sıkmamaya başladım sadece bir iki damla yani burnunun içi ıslansın yeter ki sonra çekmeye başladım iki tarafı da o da rahatlattı, yani şuan iyiye gidiyoruz bugğn hiç bir akıntısı yoktu, hapşırmadı da yoktu ama ben bir kaç gün daha deneyip yapayım diyorum, şimdi yukarda gördüğüm yorumlarda ki annelerden de baktım internetten sterimar çok iyi yorumlar var hemen sipariş verdim ne olur ne olmaz elimizde bulunsun diye. Ben çok panik yaptım, aşırı hemde bana doktorum ateşi olmadığı sürece korkma nezle olmuş rüzgar çarpmış bile olabilir dedi, o yüzden güzel anne benimde yaşadığım tecrübeler bunlar memnun kaldıklarım bu, çok fazla ilaç kullanmadan böyle atlatırız dedim ama 🌸