seda_demir 3 çocuğum var hiç biri öyle uyumuyordu ama en miniğimiz oğlum sadece yüz üstü uyuyor ilk doğduğu zamanlar çok korkuyordum diğer çocuklardan da alışkın olmayınca çok şükür bir sorun yaşamadık 14 aylık şuanda ve beşiğinde yüz üstü uyumaya devam ediyor gece kalkıp mama yerken sırt üstü dönüyor mama bittiği gibi tekrar yüz üstü yatıyor öyle rahat ediyor demek ki tabiki dikkatli olmakta fayda var dönmeye başlayana kadar