Profanne ay tam benlik bir konu 🤣 bende 2.üniversiteme hazırlanıyorum… Üstelik kasım sonuna doğru 2.doğumumu yapacağım ve diğer bebem daha 28 Temmuz’da yeni 1 yaşına girdi. Ben ygs lys zamanında girmiştim en son sınava şimdi tyt (temel yeterlilik sınavı ) ve ayt(alan yeterlilik sınavı) olmuş adı. Sistemde değişmiştir… Benimde bilgilerim baya eksik yani… Ayt 2 bebeyle yetiştiremem ama tyt yetiştirebilirim diye düşünüyorum. Bu yüzden 2 senelik laborant ve veteriner sağlığına hazırlanıp bitince dgs ile 4 e tamamlayıp veteriner olmayı planlıyorum. Tyt konu anlatımı dinleyip özet çıkarıp sonra o konunun testini çözüyorum ben. Bu yüzden sadece soru bankası aldım. Ama çalışma şeklinize göre konu anlatımıda almanız gerekebilir. Renkli kalemlerle falan kendime enerci de sağladım 🤣 ay bilmiyorum ne kadar renkli kalem o kadar gaza gelip bende 🤣 açıköğretim okuyacağım bende. Sizi bilemem nasıl şartlarınız ama eşim ve ailemiz arkamda ve tam destek olduğu için çok zorlanmam. Uygulama dersler içinde suni hayvan derileri alıp onlarda iğne yapmayı öğreneceğim, görümcem hemşire o biliyor ben hallederim az buçuk zaten stajda da destek atarlar dedi. Eğer uygun ortamı sağlamanıza destek olacak kişi varsa sorun yaşamazsınız bence. İlki örgün eğitimdi benimki evet aşırı eğlenceli harikaydı ama şuanda çocuklada okurum. Bu arada kuzenim tarih okudu ve bana biraz moral olsun diye sınıfındaki kadından bahsetti. Eşinden ayrılmış 2 çocuğu varmış ama ailesinin evinde zorlanıyormuş. Bu yüzden okuyup işe girip bakıcı ve ev falan tutarım demiş. 2 bebeyle derslere gidip küçük olanı uyutuyormuş hatta sınıfta destek olanlar da çokmuş. Hocalarda aşırı destekmiş o konuda hatta bebek uyuyorsa hocam biraz sessiz aman uyanmasın diye azarladığı olmuş. Ve düşününce çok tatlı geldi bana. Şöyle diyeyim istenilince her şey yapılır. Ama çok unuttum derseniz bu sene Haziran’da sınav, yetiştirmeyebilirsiniz en kötü kendinizi dener soruları bir görmüş olursunuz ve seneye tekrar girersiniz 🌈🍓