Güzel anne öyle düşünme o ay dönemlerinde çevreye insanlara karşı ilgisi artıyor o yüzden gitmek istiyorlar . Benim kızımda eşimin ailesine benim ailemin kucağına sürekli gitmek ister ama bir gözü sürekli bende olur . Bir evlat annesini istememezlik yapmaz bir de o dönemde o bebek onu bilmez ki canınızı sıkmayın büyüklerle büyüyen çocuklarda iyi olur . Aklı biraz daha ersin sizden bu sefer kimseye gitmeyecek şuan keşif farklılık dönemi bunu bilerek olaylara yaklaşın 🙏🏻👼🏻