19 ay önce sezeryan doğum yaptım spor sağlık derken göbekten tamamen kurtuldum hatta kas yaptım ama tuhaf bir durum var alt karın bölgem fazla sert ve şişkin duruyor ve ben bunu zayıflayınca farkettim yaklaşık 2 aydır. Gaz değil ama elleyince sanki hamile gibi sert kasiklarim. Herkeste böyle mi bi sıkıntı mı var anlamadım ağrı yok. Fitik oluşmasından korkuyorum biraz ama fitik olsa tek tarafta şişkinlik olur değil mi