romanbarbie memuriyet her zaman 1-0 öndedir. Ben gıda mühendisiyim ama işçiyim yani fabrikada çalışıyorum diye işçi statüsüyüm soranlara ben işçiyim diyorum ama şuan (ev işçisiyim) yani ev hanımı 😂 en basiti memuriyette 2 yıl ücretsiz izin hakkın var ama işçiysen öyle bir dünyan yok ya severek yada istifa ederek döneceksin o kapıdan🤷🏼♀️ ama istersen gel sende aramıza katıl işçi ol 💕 ama şöyle bir düzen var “bu hayatta işinin patronu değilsen sürünmeye mecbursun..” patron aynı,ruh aynı sadece beden değiştiriyorlar 🤧