Polannem Canım anneler merabaa 😀 Benim sıpacık oğlum büyümüş ve 10 gün sonra doğum günümüz var☺️ Doğum gününü bi mekanda yapıcaz ama oğluşum ne giyecek ben ne giycem ikramlıklar ne olacak aklımda bir sürü karmaşa var. Önerilerinize talibim🥰😀
Profanne Polannem Ben iki oglumda da ilk dogum günlerine ikram olarak aynı şeyleri hazırlamıştım size yazıyım fikir olsun Yaprak sarması Mercimek köftesi Poğaça Patatesli börek Muftin kekler Çikolata topları Tatlı tuzlu kurabiyeler Yaş pasta İçecekler
cicekannesi12 Polannem bende organizasyon tutup evimde tercih ettim mecburen cafe çok pahalı siz kaç TL’ye yaptırıyosunuz her şey dahil?
Polannem cicekannesi12 bizim tanıdık o yüzden mekan için para almıyor. Pasta bizden süsleme bizden içecek bizden. Servisi onlar yapacak
Synmannesi Ben masa ve koca ayı konsept yaptım Ona masa elbise giydirdim bende pembe gömlek elbise giydim 2 yaş doğum gününde canım Menü Fellah köftesi Elmalı kurabiye Poğaça Kek Pasta Kola vardı canım
Perianasi Tabiki pasta :) Sarma Kurabiye Patatesli börek Peynirli börek bizim menümüz böyleydi. Pembe beyaz giyindik, balonlarımızda pembeydi hatta pastamız düz beyaz üzeri pembe kelebekliydi
EsinPinar 2 gün önce1 yaşımızi kutladık menümüzde , Yaprak sarması Pizza Patatesli poğaça Sakallı poğaça Su böreği Tahinli kurabiye Rus salatası Ve yaş pastası 🤗