Merhaba arkadaşlar kızım mama reddi yapıyor biberonu ağzına deydiremiyorum bile istemiyor itiyor ağlıyor gece uykuda verebiliyorum anca bir kaç ölçek o da anlayınca istemiyor gündüzleri hiç mama yemiyor bende ek gıdaya ağırlık verdim mecburen mama yerini tutsun diye de arı mama veriyorum kaşık maması ama içim hiç rahat değil mama yemediği için doktor diş çıkarma atak döneminde normal dedi ama mama yemeyince doymuyormuş gibi hissediyorum zaten 8 kilo zayif ne yapmam lazım tavsiyelere açığım gerçekten yoruldum artık ve maalesef kızım cooook inat bi bebek 😔😔