Merhaba güzel anneler 1,5 aylık erkek bebeğim var son 4 haftadır bebeğim akşamları bi huysuzlanıyor ağlıyor sürekli memeyi kabul etmiyor bugün akşam da emzirirken birden ağlamaya başladı battaniyenin içine koyup sallayınca susuyor pış pış sesini açıp öyle uyuttum gaz problemimiz yok çok rahat çıkartıyor bunun sebebi ne olabilir sizce lütfen yardımcı olun