Zubeydeeren Oglum 2 ay 15 günlük sadece uyurken kundak yapiyorum ağlıyor kollarını acmak istiyor kollari acikken de uyumuyor kollarını cok hareket ettiriyor ya da uyanıyor nasıl alıştırabilirim nasıl birakacam kundağı
BurcuMasal Zubeydeeren Neden bırakmak için acele ediyorsunuz biraz zaman geçtikten sonra o refleksleri azalıyor benim kızım 3 ay 4 günlük artık eskisi gibi uyandırmıyor kendini
Balbebek43 Zubeydeeren kalça filminı yaptırdınızmı canım bızde 2 ay 7 gunluguz kalca filminde sol kalca çıkık dedı doktor cift bez kullan bir ay sonra gecer gecmezse baska tedavi uygulayacak nette okuduğum kundak kalça cıkıgı yapıyrmus bnde buyukleeımın zorunla kundak yapıyordum ondan biliyorum cıkıgı cnku dogdugunda yoktu demem o ki kundaga alıstrma bence sımdıkı aklım olsa dinlemezdim onları
Eslem_Somuncu Zubeydeeren 2 ayina kadar yarim kundak yaptim kollarini hiç kapatmadik. Simdi 70 gunluk ypmiyorum artik
honeyson Zubeydeeren oğlum tam 4 aylıkken tek tarafına dönmeye başladı ben o zaman bıraktım . İlk başta tek elini çıkardım uykuya dalması çok zor oldu o elini eme eme bitiremedi 😂 sonra da tamamen çıkardım kundaktan . Hala elleriyle çok oynuyor ama iyice uykusu gelmişse bir şekilde uyuyor bazen elini ağzından uyuduktan sonra çıkarıyorum . Bence sizde dönene kadar bekleyin kundak çok büyük rahatlık
Balbebek43 Zubeydeeren benim oglum hıc alısmamıstı sevmiyordu sarılmayı zaten sarmayıncada uyanıyor evet bnde yarım kundak yapıyorum artık onun bacağına zararı olmuyor ile uyıyr ama onu bile yaptırmak istemiyor bir sıkıntı cıkmadysa kundaklama o zman canım niye bırakmak ıstyorsun kundagı
Zubeydeeren Balbebek43 kundak yaptigim zaman ağlıyor canım kollarını acmak istiyor acinca da uyanıyor cok hareket ettiriyor nasil alistiracam kolu hareket edince uyanmamayi bilmiyorum 🙄
Balbebek43 Zubeydeeren hee tamm canım ben kundagı seviyor anladım o yuzden oyle dedim hep aynı ya sevmiyorlar kundagı yarım kundak yap bakalım
Ykarakus Zubeydeeren ilk ay kundak yapmadık biz sonra anladık ki gece kendi kendini uyandırıyormuş yarım kundak yaptım hep kollarını sardım sadece sonra alıştı kundaksız uyumuyordu 6 aylık olduk şimdi ellerini pijamasına sokup öyle yatırıyorum uyurken kendi çıkarıyor yavaş yavaş alışmaya başladı ellerini bağlamadan uyuyor bazen
ozlemky Zubeydeeren bende ilk doğduğu günden beri kundak yapıyorum 3 ay 1 haftalık oldu son 2 haftadır kundağı zorluyordu açmak için 😄 dedim sanırım hazır kundak olmamak için tek elini dışarıda bıraktım bikaç gün sonra da diğerini ilk zamanlar uyandırdı kendini ama zamanla alıştı şimdi kundaksız uyuyor