Kızlar sa eve 6 martta taşındık.. 1 yıllık kontrat yaptık. Henüz 6 ay oldu biz taşınalı.. Kontrata rağmen hemen satarsa bizi çıkarabilir mi?? Eşin çıkmam diyor. Napcaz bilyorum.. Keşke alabilsek.. 2+1 minik bi daire.. 3 milyon yazacakmış ilana.. O kadar parayı nerden bulalım bankalarda vermiyor ☹️