gamzesameturkoz Ben 62 kiloyla hamile kalıp 87 ile doğuma gittim.İlk hafta 76 oldum fakat süt olsun diye yedim sonra bi bakmışım 83 olmuşum geri🤦♀️ Bebeğim 6 aylık olana kadar bekledim diyet yapmak için ama keşke beklemeden daha önce baksaymışım çaresine.Sabah kahvaltımı yaptım salatalık, domates, peynir,zeytin falan bi de tam buğday ekmeği yedim 1 ya da 2 dilim.Yanında da yeşil çay.Öğlen acıkınca kuru meyve yedim(incir,dut,kayısı vs) ya da normal meyve.Leblebim her zaman oldu elimin altında.Akşam da ya yulaf yedim yoğurda karıştırıp ya da işte sebze yemeği, çorba falan ama ekmeksiz.Ben vejetaryenim ama siz tavuk, balık falan da yapabilirsiniz akşamları.Sonra yatmadan da emziren anne çayı ya da rezene içtim.Haaa bir de en az 2 litre su . Bebeğim şu an 15 aylık ve ben 60 kiloyum.Hâlâ da emiyor çok şükür sütümde de hiç azalma falan olmadı.Size tavsiyem bir an önce başlayın,bazı haftalar kilo vermek yerine aladabilirsiniz ama işin sonunda kazanan siz olucaksınız ✌️ kolaylıklar diliyorum 🌸💫