Kızlar eşim fmf hastası çok şükür bende yok ama kızıma da gen testi yaptırcam var mı yok mu diye. Bildiğim kadarı ile kızımın hasta ya da taşıyıcı olması için benim de hasta ya da taşıyıcı olmam lazım ben sağlıklıysam çocuğumda bişeu çıkmıyor demi. Beni aydınlatır mısınız bu konuda tecrübesi olanlar lütfen. Görümcemin çocuğunda da bugün fmf olduğunu öğrendik görümcem de fmf. Bildiğimiz kadarıyla eşinde fmf yoktu ama doktor eşinin tarafında olmasa çıkmazdı o tarafta da var muhtemelen diyip gen testi yapmış eşine de. Doktor böyle dediyse kızımda çıkmaz inşallah dimi 😢