Dalpa Doğum yapalı bir sene oluyo boyun ağrım geçmiyor bide başıma kadar vuruyo ağrı bide çocuk emzirmede işin içine girince mahfoldu boynum buna çare bulan var mı
fatmaa37demir Dalpa boyun ağrısını ilk defa duydum ama bas ağrısı ara ara oluyor hala 11 bucuk aylik kızım
Sarikuzumalp Dalpa Offf o ağrıyı çok iyi bilirim. Hele ki başa vurması bir de. Çok kötü. Allah yardımcınız olsun inşallah geçer 🤲 benim de 1 hafta kadar sürmüştü şükür kalmadı ama 1 yıl gibiydi. Hacemat duymuştum araştırın bi isterseniz belki iyi gelir.
Dalpa fatmaa37demir 3 kere belimden o iğneyi yedim maalesef ki ondan benim her zerrem bitik halde kaldı maalesef
fatmaa37demir Dalpa boyundan tutup aşağı çektikleri için olabilir o zaman doğrudur. Benim ilk seferde oldu bir sorun yaşamadım da belki sorunun da cevabını bilen olur.
Zehoou Dalpa aldığınız anestezi yi vücut atamadığı için oluyor günde en az iki bardak kahve tüketin ve su için