Doğumdan üç dört gün sonnra sadece sol alt bacağımda ödem oluştu bir hafta geçmedi doktorum doppler çektirdi ve damarlarda pıhtılaşma oluşmuş ufata varis varmış o yüzden tıkanmış damarlar dedi ve kalp damara yönlendirdi birde büyük ihtimal kan sulandirici iğne verir dedi ama ne olduğunu bilmedgm için sormadım smdi eve gelince baktım emzirirken kullanmak sakincaliyms böyle bir durumu yaşayan var mı Allah rızası icin