Bebegim yeni 5 aylik oldu normalde kesintisiz 3 saat uyuyordu su son 3 gundur birseyler oldu uyusa bile asla kaliteli uyku degil surekli hareket halinde huysuz. Bagirsaklarindan ses geliyor gaz da sebebi olabilir aslinda daha iyiydik onceye nazaran ama bilemiyorum gece yarim saaate bir kalkar oldu. Bu durumu yasayan varmi?