Arkadaşlar ya 7ay14gunluguz 1haftadir uyku sorunu yaşıyoruz normalde iyi kötü bir rutinimiz vardı şimdi alt üst olduk 9-10 arası gece uykusuna yatırıyorum yatakta en fazla yarım saat uyuyup uyanıyor tekrar uyutmaya çalışıyorum herseyi yapıyorum olmuyor gözü kapalı tepinip duruyor ağlıyor napcam böyle 🤦🏻♀️ sizin bebisler ne alemde