Hanımlar, düzeltilmiş 2bucuk aylık bebeğimin başı arkadan hafif duzlesip üst tarafı da yukarı doğru çıkmaya başladı. Yastık kullanmıyorum, sırt üstü yatırıyorum ama duzlesiyor sizlerin uyguladığı Bi yöntem var mı acaba yoksa başına gelip düzelen oldu mu. Teşekkürler 😄