Iki_pasa_annesi Kızlar 4 ay oldu doğum yapalı sabah lekelenmem oldu adet olcam dedim yok olmadım daha üstüne görme filn olmamıştır inşallah bunları yazacağım aklıma gelmezdi öyle okuyordum ama uyku tutmuyor dusunmekten
Mree Iki_pasa_annesi ben doğum yapalı 2 ay olmuşken kahverengi lekelenmem olmuştu regli olcam dedim ama o günden beri ne gelen var ne giden 🙈