Mirzan 20 aylık oğlumu tuvalete alıştırmaya çalışıyorum ama çişini yarım yapıyor ve kakasını yapmays da korkuyor,gece de altını ıslatıyor ne yapmam lazım sizin süreç nasıldı yardımcı olur musunuz lütfen
livanurvealpinannesi61 Mirzan bezi istememesi bir sinyal değildir. Bebeğiniz kendini ifade edebiliyor mu gece bezi kuru kalıyor mu çiş kaka diyor mu? Anlattığınıza göre hazır değil ara verin bence.
Mirzan Bugün dördüncü günümüz uyuduktan yarım saat sonra yapmıştı gece kaldırmam gerekiyor mu, denedim bir kaç defa hiç uyanmiyor bile
Gbyrk 20ay çok erken değil mi? Çocuk öğrense bile ilerleyen zamanda tekrar altına yapmayı tekrarlayabilir. Bence biraz daha süre verin çocuğunuza