Momymia 2 aylık bebeğim yaklasik 3 haftadır sütüm yok ilk zamanlar çok vardı gogsum çok sisiyodu sertlesiyodu ağrı yapıyodu sonra birden ne oldu bilmiyorum sütüm kesildi normalde bir sağımda 100-150 ml geliyodu şuan 20 ml anca geliyo göğüslerim yumuşacık oldu hiç sertlesmiyo bir sürü şey kullanıyorum bestlak damla, humana çayı, rezene çayı , lactamil çay, dur kurusu çayı en son bugün promalt aldım ama ne yaparsam yapım artmiyo emziriyorum yinede bebeğimi ama süt gelmediği için birakiyo hemen emmeyede çok hevesli bı bebek çok üzülüyorum durum böyle olunca