oykuburak Allah kolaylık versin 3 ay 2 günlük bebeğim kolik sancıları yeni azalmaya başladı. Hiçbir şey fayda etmiyor, sadece sabır gerekli. ama eğer gaz sancısı değilde karın ağrısından şüpheleniyorsanız alerji testi yaptırın, alerjisi olan ürünleri sindiremediğinde karın ağrısı yapıyor. Gazını çıkarsada sürekli kıvranıyordu benim bebeğim birde cildinde kırmızı benekler çıkmaya başladı test yaptırdık süt ürünlerine yumurtaya ve tayine alerjisi çıktı onları kestik birazda olsa karın ağrıları azalmıştı sadece gaz sancısı kalmıştı onu da Pırt yapınca rahatlıyordu