Nesrin-34 benimkide böyle sayılır. Arka plan perdem var bulutlu. Balonlarımızda mavi krem gri. Pastada yine mavi beyaz. Ben konsept olsun diye düşünmedim sadece renkleri uysun istedim bu şekilde oldu. Bence safari, patron bebek gibi şeylerden gına geldi. Daha soft ve güzel olur