Happymamii Kızlar 1 yıl 16 günlük bebeğim aşırı salyası var 3 gündür emziği diliyle itiyor sizce neden çok üzülüyorum çünkü gece emzikle uyuyordu gündüz ağlasa verirdim bugünde denedim istemiyo emziği emziği çok severdi
yemedimamadoydum Happymamii emziği istemiyo artık. Oğlum 9aylikken bıraktı emziği merak etme gece daha rahat uyur. Çünkü emzik düşünce uyanan çocuklar var
Katun Happymamii ee ne güzel işte kendiliğinden bırakmış. Neden üzülüyorsunuz ki uzun süre emzik kullanımı diş problemine yol açabiliyor
Defnehum-1 Happymamii benim kızımda dokuz aylıkken kendi bıraktı çok şaşırmıştım üzüldüm sizin gibi tatildeydim çünkü kurtarıcı olarak görüyordum ama emziksiz daha iyi hersey gece uykusu uzadı