11 aylık oğlum az önce yürümeye çalışırken kafasını sert bi şekilde tv ünitesine vurdu. Vurduğu yer şişti saçının olduğu yerde görünmüyor ama dokununca baya belli. Çok ağladı. Ağlarken kustu o anda. Kusması iyi değil diye biliyorum. Böyle bi olay başından geçip bebeğinde kalıcı hasar kalan var mı merak ediyorum, 1 saate hastaneye geçeceğiz eşimi bekliyorum, tomografide o anda görünür mü mesela?