Pinrsnl benim vardı canım. Yumurtada tembellik dedi. Bir sene olmadı. Doktora gittik, ilk önce bazı tetkikler yaptı. Eşime baktı, sonra tedaviye başladık. çatlatma iğnesi kullandım olmadı. 3 kere o tedaviyi denedik ilaç tedavisi arkasına çatlatma iğnesi vuruluyor olmadı. Sonra bide rahim filmi çekelim dedi çektirdik. 2 ay sonra olmazsa gel dedi eşim gitmek istemedi bidaha. 3 ay sonra hamile olduğumu öğrendim çok şükür. Allah’ım isteyen herkese nasip etsin bu süre zarfı içerisinde ovulasyon testi kullandım ve ovulasyon testinde yumurtlama günümü yakalayınca nerdeyse hergun değerlendirdik. Abur cubur hayatımdan cikardim. asla ama asla disarda hicbir şey yemedim düzenli beslendim. Canım çok tatlı çektiğinde cici bebe almıştım bı ara onunla bastırıyordum. Sütün içerisine inciri koyup yedim. Arı poleni almıştı kayinvalidem, onun hepsini bitirdim. gunde bir çay kasigi kullanmistim. tabi en onemlisi Rabbim Rabbim etti çok şükür elhamdülillah darısı kardeşinize ve isteyen herkese insAllah