Didem11 Merhaba anneler 24 aylık kızım hiç konuşmuyor . Aşırı kafama takılmaya başladı. Çalışan bir anneyimm.bakıcı ile büyüdü 3 aydır da kreşe gidiyor. Dediğim herşeyi anlıyor komutlarimi alıyor. Hayvan seslerini sorduğumda o sesleri çıkarıyor. Anne baba dede mama meme ufff hoppa, men(ben demek) Hayvan resimlerinden sorduğum hayvanları gösteriyor. Renklerde sorunumuz var biraz birturlu tam öğrenemedik.. bunlar normal mi yani hiç anne gel baba git gibi iki kelimeyi bir araya getirmedik henüz moralim bozuluyor bir uzmana gitmelimiyiz. Sizin bebeklerde durum nasıl lütfen yorumlarınıza ihtiyacım var
Aslananne1 Didem11 benim gorumcemin oğlu öyleydi 3 yaşına kadar 2 kılı kelimesi yoktu 3 yaşına bastı birden açıldı çocuk
Eftelyaaa Didem11 25 aylık kızım birebir aynı. Oyun kurma işaretle ihh vs ile derdini anlatma süper. Birakin derdini anlatmaya bugün babasına şikayet ediyordu beni temizliği ben değil o yapıyormuş yemegide nine getiriyormus 😅 ağzım açık baka kaldım. Ama gel gelelim toplasaniz 50 kelime ses vs yok. Haftasonu doktoruna sordum. Algısı çok açık alıcı dilde var birden açılır dedi. Sizinki de öyle olur büyük ihtimalle. Çünkü herşeyi konuşmadan yapabiliyor ihtiyaç duymuyorlar
Kerem_mom Benim oğlum 21 aylık , herşeyi anlıyor , komut alıyor, dediğiniz kelimeler bizde de var fazlası yok. Renkler de henüz yok . Bence normal her çocuk bir değildir