Belinays benimde, 2 hafta önce ilk defa normale döndüm dedim tam rahatladım. Bu defa da basur olan yerim yırtıldı🥺2 hafta kremlerle falan anca iyileşti. Şimdi artık korkuyorum katı beslenmeye. Bende korktum açıkçası çünkü araştırmalarıma göre fazla ishal ve kabızlık sağlıklı değilmiş. Bi doktora görünmemiz gerek..