Prensesminik42 İnternet bı evlere iş veren firmalar konuştum. 150₺kayit parası istediler gönderdim sonra kasko parasi dedi 1.270 sonra russat die 1.370 gonderdim islem fata varvdie gonderiniz para gondermedi dolandirildik
gencmom_ Prensesminik42 geçmiş olsun cimere şikayet edin bir işte çalışmak için para ödenmez eğer para istiyorsa uzaklaşın
Merveeemeeliss Prensesminik42 üzüldüm adınıza ama mantıken çalıştırıcak yer size para vermez mi neden böyle hataya düşünüyorsunuz mutlaka şikayette buluunun
atlassmoms Prensesminik42 ya kusura bakmayın sizlik değil böyle inanan çok insan var ama böyle şeylere nasıl hala inanabiliyorsunuz bu dolandırıcılar her yolu deniyor. Televizyonda bas bas söylüyorlar inanmayın diye lütfen cimere şikayet edin bi sonuç alırsınız inşallah geçmiş olsun
Karmom Bir milyon kere burda yazmışızdır evden çalışma diye bişey yok hepsi dolandırıcı kredi kartıyla ödeme yaptıysanız bankanızla görüşün geçmiş olsun
Cihangiriinannesii Prensesminik42 Yani kusura bakmayın da isveren para mi ister hic her gun bir suru dolandirilma haberleri cikiyor boyle nasil inanabiliyorsunuz
derenay Daha gecen hafta haberlerde vardı 60 binini almışlar kadının evden calısma diye kayıt parası bilmem ne teknoloji cağındayız hiç mi haber izlemiyorsunuz