naynini Kızlar dünden bu yana öyle üşüyorum ki (Bursa)… hadi klima vs dedim ama donuyorum… az önce ısıtıcı açtım 🤹🏻♀️ Kumtel fırfırlarindan… ayyy çok serin yahu. Sizin oralarda havalar nasıl 😊
naynini Dolores Bursa da ısıtıcı açan ben utandım 🙈 22 derece gösteriyor şu an… ama çok esiyor 🥲 denizden soğuk soğuk…
naynini Mermi çorap ben kışın da giymem🙈 hahha az önce kocam, ısıtıcıyı aç bir şey demiyorum ama önce şortla gezmeyi mi bıraksan dedi 😄😄😄 adam haklı. Şortla fırfır karşısında zencefilli çay içiyorum😄😄😄
durukusunannesi_ naynini biz Yozgat’tayız burası da buzzz bir anda buz gibi oldu. Zıbınla gezen kızıma artık uzun kollu takımlarından giydiriyorum uyku sonrası yeleğe de başladık 😄😄ama kombi için çok erken
naynini durukusunannesi_ kombi değil kız, fırfır, fanli ısıtıcı 🥰🥰 ben de neredeyse iki haftadır yelek giydiriyorum. Sahile inerken polar giydirmeye başladım artık.
2ogullu1anne Gündüz çok sıcak,akşam serin oluyor. Esen rüzgarla cam açıp yatmak.En sevdiğim mevsim,en sevdiğim aylar geldi. Osmaniye’nin bir ilçesi
Emir_mom naynini O serinlikten buraya da gönderin ☺️Hala vantilatör çalıştırıyoruz Maraş’ta sıcak havalar 🤷🏼♀️