Güzel anneler bebeğimde ilk defa 5. Ayda pişik başladı poposunun delik kısmında 6. Aya kadar neredeyse az miktarda yayılmayan pişiğimiz vardı sadece sudocrem kullandım. 6.ay kontrolüne gittiğimizde doktoru durumu söyledim geçmiyor fakat yayılmıyor da diye travazol kullanmamızı soyledı, 6. Ay ek gıdaya yoğurtla başladım her sabah düzenli yoğurt verdim az miktarda yiyor ama pişiği acayip yayıldı mantarlı hale geldi. Travazol, nerisona, hamazing, sudocrem ne kullanmaya başladıysam geçmedi.Vücudunda herhangi kızarıklık döküntü olmadı. Acaba alerjisi mi var ama bu zamana kadar ben yoğurt süt ürünleri hep kendim yiyordum anlamadım. Bebeğim 6.5 aylık basına böyle bişi gelen anneler yardımcı olur musunuz. Yarın yoğurdu kesicem ama bilemedimm.Uzun oldu biraz hakkınızı helal edin