Ear 1,5 aylık oldu ama gündüzleri iki dk yere indirsem ağlıyor sürekli ağlıyor sadece sancıdan değiil hep kucakda kalmak istiyor ve yatmıyor yattıgında 10-15 dk ya uyanıyor coooook bunaldım 7/24 kucagımda em ufak şeyde ağlıo
esrathegulcesmom Ear bu dönemler böyle maalesef büyüdükçe değişecek. Sling kullanmayı deneyin o kucağınızda uyurken işinizi falan yapabilirsiniz
Melekg Benimki doğdu ağladı 4 yaşında hala ağlıyor 😆şaka bi yana daha çok küçük zamanla geçicek kızım 4 aylık çok şükür düzeldik
Sin21 Oda bir şey mi benim ki koca dana oldu hala ağlıyor hayatımın arka planında çalan ses ağlama sesi 🥲