Babymom__ Kızlar merhaba doktor Tayyar öz ün saç dökülmeye karşıtı keratin sütü serumu şampuanı iyi gelen var mı kullananlar
Annis-ogul Babymom__ vala şunları da meşhur ettiler ya hicbirsey demiyorum artık Sosyal medyanın gücünü kullanarak insanların sagligiyla oynuyorlar. Dermatoloji gidip destek alın. Boyle kişilere prim vermeyin
annekko Babymom__ e o adamın saçı seyrek arkalar kelleşme yolunda yani kelin merhemi hesabı ortopedi doktoruna neden güveniyorsunuz?
limonkolonyasi Babymom__ keratin spreyini kullanıyorum sadece ne yaln soyluyim brn memnunum özellikle saç tararken çok kolay açılıyor ⁸
Anonim11 Ben peelingini kullanıyorum cidden çok memnunum. Stok yapmak istiyorum hatta. Tavsiye ederim. Resmen rengimi açıyor. Keratn sütünü de denedim ama kolay taramaktan başka bir fayda görmedim. Bu dediğiniz ürünü bilmiyorum ama