Kızlar bu sene DGS ye hazırlanacağım ama sayısalım hic iyi değil ve eşit ağırlıktan girmem gerekiyor o yüzden de temel matematik yapmam lazım 2 yaşında da bı kizim var. Bu sene kazanabilecek şekilde nasıl matematiğimi geliştirebilirim vakit alıyor diye instagrami da kapattım ama nerden başlıycam bilmiyorum