Cerence ilk gün sabah 7.30 da uyandırdım. 3 saat oynadık. Sonra rutinler koyduk. Oyuncak toplama, odalara iyi geceler deme, altını değiştirme, çorap çıkarma vesaire. Uyumaya geçmeden yarım saat önce besledim. Odamıza geçtik 3 saat sonra. Önce kucağımda mayıştırdım ve beşiğine yatırdım. Burda çok tepki gösterdi. Önemli olan ağlarken 3 dk boyunca bebeği beşiğinden almamak. Bu süreçte hep sevdim ben burdayım yanındayım biliyorum çok zor ama senin için daha iyi olacak diye yatıştırdım. 3 dk ağladıktan sonra kucağıma aldım sevdim susar susmaz koydum. Sonra tekrar tekrar derken bir yerden sonra ağlasa da sakinleşince beşiğine koyulacağını anladı ve uyudu. En fazla 45 dk uğraşıyoruz bunun için. En fazla 1 buçuk saat uyutuyorum. Uyanmazsa uyandırıyorum. Sonraki uyku 3.5 saat sonra yine aynı şekilde. Gece uykusu da 4 saat sonra. İlk gece çok direndi. Beşiğinde ağlamadı ama meme vermediğim için uyumadı da. 2. Gün sanki 10 gündür bunu yapıyomuşuz gibi hemen kavradı ve hiç zorlamadı. Her bebek bir değil tabi orası ayrı